Monday 23 December 2013

Bombice sa jabukama / Apple Balls

Super jednostavne i brze, a isto tako i ukusne...

Bombice sa jabukama
Please scroll down for English

Potrebno:

  • 3 veće ili 4 manje jabuke
  • 100gr šećera
  • 100gr mlevenog keksa
  • 100gr pečenih mlevenih oraha
  • mleveni orasi za valjanje
Priprema:
Oljuštiti jabuke, izrendati ih (kao za pitu) i pomešati sa šećerom. Jabuke kuvati na srednjoj vatri dok ne ispari sva tečnost. Skloniti sa vatre, dodati keks i orahe i promešati. Malo ohladiti, pa oblikovati u bombice koje valjate u mlevene orahe.
Za 30 malih bombica.

Apple Balls

Ingredients:
  • 3 big or 4 small apples
  • 100gr sugar
  • 100gr ground biscuits
  •  100gr roasted ground walnuts
  • ground walnuts for coating
Directions:
Peel and grate apples. Mix them with sugar and cook over medium heat until all liquid evaporates. Remove from the heat, add the ground biscuits and walnuts and stir. Cool slightly, then shape into small balls and roll them into ground walnuts.
For 30 small balls.

11 comments:

  1. Prave voćne bombice, baš su slatke :)

    ReplyDelete
  2. Volim ove bombice, jednostavne, sočne fine. Mi ih radimo često za slavu. Tvoje su savršene!

    ReplyDelete
  3. Kada sam videla recept, baš sam se obradovala, jer sam nedavno na jednoj slavi jela bombice sa jabukama, ali još uvek nisam uspela dobiti recept, no koliko sam shvatila, drugačiji je, pošto ide korica narandže koja se kandira i još neki šećer koji se zgori...
    Ali svakako bih rado probala ove kuglice napraviti, možda već sada za Božić. Tvoj recept mi deluje vrlo jednostavno, tako da nema šanse da se omane :) a nadam se da je sličnog ukusa. :) ili možda i boljeg!

    ReplyDelete
  4. Ove kuglice moraju jako biti fine i aromatične, mislim da će se i naći na mom stolu, odlična ideja u zadnji čas. Hvala.

    ReplyDelete
  5. Pravi praznicni kolacici, divno izgledaju a verujem jos sladje mirisu... prekrasne fotkice i prezantacija.:)))

    ReplyDelete
  6. Prva fotka je mrak! Bombice mi se baš sviđaju, sigurno su jako ukusne.

    ReplyDelete
  7. Predivne slike, a recept belezim:)

    ReplyDelete
  8. Odlična ideja, brzo gotovo i fino

    ReplyDelete
  9. Samo da javim, kuglice su odlične! Pravljenje već dva puta, sa varijacijama. Hvala na receptu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaži mi koje varijacije da ih i ja probam :)

      Delete